älskling!

är han svensk: ja

är han i din ålder: ja

är han lång eller kort: mitt i mellan

är han mogen eller omogen: mogen

är han snygg, fin eller vacker: snygg, vacker och fin!

är han oschysst: nejnej

är han snäll: gud ja

är han lätt att prata med om allting: jag säger nästan allt till honom, bara det inte är någon som berättar något
med förtroeénde för mig som jag inte ska säga till någon annan

är han lätt att skratta med: jaharru

är han mobbad: haha nej

är han blyg: nej

har han någonsin gjort dig ledsen: ja..

hur länge har ni varit tillsammans: 1 år 6 månader 3 dagar

planerar ni att skaffa barn ihop: jarå, men sen om det händer det kan man inte veta nu

om det håller långe, ska ni gifta er då: det har vi faktist inte pratat om så mycket, men vi får väl se

vad älskar du hos honom: ALLT, han är allt jag letat efter.

om det vore din sista dag tillsammans med honom, vad skulle ni göra: jag vet inte, knulla så att jag blir
gravid och får ett barn efter honom så jag minns honom..

nu får du säga ett par ord till honom som slutet på detta test:
Robin Jan Larsson, Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta vare sig det är du och jag eller om det tar slut och jag
hittar en annan. Du är den första som fått mig att känna äkta kärlek, och det är inte bara nått man glömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0