mamma!

;tjohopp!
sitter i skolan just nu och väntar att få åka hem.
men ska invänta älskling innan vi åker hem osv.
men ska berätta lite om igår..

MAMMA!
igår vaknade jag upp hos pappa med älskling,
jag försökte få tag på mamma, men hon svara inte..
hon sa att jag skulle komma hem tidigt för att vi skulle
ringa in om mina tår.. eftersom hon inte svara ringde
jag elin på hennes mobil, och hon svara. hon sa att
mamma hade åkt upp på sjukhuset vid 7 på morgonen.
och då när jag snacka med elin va hon typ halv tolv - tolv.
jag förstökte och försökte få tag på henne, eftersom
hon hade varit där så länge, men inget svar..  jag ringer
elin igen och säger att mamma bilr kvar på sjukhuset,
för mormor och morfar hade varit hem och hämta hennes
grejer osv. jag smsa anki
(min moster) och frågade om
hon hade hört nått, hon bad mig ringa morfar. men jag
klarade inte av de, jag var så jävla bottenlös. fick inte
ut ett enda ord ut käften. sen ringde anki mig och fråga
hur de va och att mamma blev kvar där. jag, älskling
och elin åkte och hälsade på mamma med mormor och
morfar. och hon mådde mycket bättre men ändå va
hon tvungen att ligga kvar där över natten.. hon
berättade att hela rummet snurra så fort hon rörde
huvudet. hon varken åt eller drack, hon bara spydde
och kissade. hon hade ett glas med nyponsoppa på
sidan av sängen som hon fick i sig till slut innan vi åkte
hem. sen nu idag fick jag reda på att hon ska stanna en
natt till. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0