godmorgon!

godmorgon alla bloggare och läsare. idag vaknade jag av panik kl 5 över 7. för att älskling skulle ju iväg vid halv sju och trodde inte att han va vaken. han åkte som sagt halv sju idag och kommer hem imorgon och jag kommer inte klara av en natt utan honom..

men idag ska jag vara med malin och de ska bli super, eftersom vi inte har träffats på ett bra tag nu. och de är ju negativt. vi som va så nära kompisar förr, och nu äre slut med den tiden,.. jag saknar henne så fruktansvärt mycket så de finns inte! aja, vet inte alls vad vi ska göra idag faktist.

nu måste jag fixa mig. hare, hörs, hej!
(langar upp lite gammla bilder, enbart för minnen!)


Do you remember..?


Kommentarer
Postat av: malin larsson

åh gumman.. jag saknar dig..

2010-11-03 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0