gó kväll

idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag har duschat och städat mitt rum lite och känner att jg har förtjänat lite av de goda just nu. ska ta och göra mig en varm kopp choklad och lägga mig ner i sängen och kolla på lite film tror jag. (eller iaf om en liten stund..) 

imorgon åker älskling och kommer inte hem fören på söndagen :(  med det menas att jag ska sova utan honom en natt och de kommer jag säkert klara eller vad tror ni? - ja men vi får väl se om jag är vaken hela natten ist ;) lillasyster sover med mig ist, eftersom jag är så mörkrädd..

but, you know.. jag vill ha en ny design igen, eh hehe. fixa den åt mig? det skulle vara riktigt rart♥



''det perfekta leéndet är när du verkligen menar det..''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0