eftersom jag..

.. inväntar på att min choklad ska bli klar kan jag sysselsätta mig själv med lite frågor.

1. Vad heter du: Marie-Louise Persson
2. Ett ord på fyra bokstäver: Misse
3. Flicknamn: Marlene
4. Pojknamn: Martin
5. Yrke: Målare   - det är vad jag ska bli till och med ;)
6. Färg: Marinblå
7. Klädesplagg: Munk tröja
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/stad: Mariestad
11. En orsak att vara sen: Missade bussen
12. Något man skriker: MEEEEEEEEN..
13. Film: Myrornas krig
14. Något man dricker: Martini
15. Band: Mmm..
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Masurgatan (?)
18. Bil: Mercedes
19. Sång: Mamma mia

obs. varje svar ska börja på första bokstaven i ditt förnamn ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Misse har 5 bokstäver haha

2012-01-08 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0