tisdag 26 januari 2010

hej på er glada människor, eller är ni inte lika glada
som mig? så synd isånnafall asså..

men kom hem för skolan för ett jävla bra tag sen och
älskling va med mig hem och vi gjorde inte så mycket
sen kom mamma hem med kina mat och han drog till
jackpot och skulle kolla på hockey. senare blire bara
paradise hotel och sova. känner mig skit hängig idag..
för mycket ute i de kalla idag kanske? jag skulle tro de!
men aja, ni får dagens låt och sen en liten bild, peace!




JAG ÄLSAKR DIG ROBIN

 



låten har ingenting med bilden eller nånting annat.
jag tyckte bara att den va otroligt fin osv. för alla har
de ju inte lika bra som mig och min pojkvän satt.

DENNA LÅT ÄR FÖR ER SOM ÄR SINGEL ELLER HAR
ETT JÄVLIGT DÅLIGT FÖRHÅLLANDE!

förlåt för orden. men lyssna och njut på låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0