onödigt inlägg kanske?

Sitter framför tven med Robin och vi ska väl lägga oss om ett tag
och kolla på film. Just nu kommer vi på ''Jimmys vrickade värld''
skit bra (y)  hahahha, driver. Men aja, jag är allafall skit kissis,
ska nog på toa nu, puss! hahahahahhaahhaahhahahh


Ett egokort då.

Hejsan! Jag tänkte berätta lite om mig själv.
Jag heter Marielouise men mina vänner kallar mig fjortismarre.
Jag älskar att  kasta hamburgare på tanter och leka prinsessa  är också ett av mina stora intressen. Jag tycker absolut inte om att äta hundar för jag har hört att man kan bli fjortis om man gör det. Jag bor i djungeln och där bor också min älskade robin. Vi har ofta trevligt tillsammans, fast han kan vara lite fisig. Nu vet du lite om mig. Hoppas du har ett lika roligt liv som jag har!

HAHAHAHAHAHAHAHA
nått roligt jag hitta att göra.


Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg du har :)

2010-01-10 @ 00:44:33
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0