Oj oj oj..

här var de lite rörligt kanske?
jag har inte haft tillgång till internet på ett par dagar, eller asså de har gått att vara inne på msn och så men inte internet osv. har fått bett andra göra saker åt mig på internet och blabla. nu kommer jag skriva lite om mig gårdag och vad jag gjort idag. men ni måste inte läsa, de är bara att hoppa över.

___________________________________________
igår var jag med älskling, och vi va ensam hemma hos min pappa. han hade köpt lite saker åt oss som vi skulle ha på kvällen, och ni vet vad jag menar?  om inte så säger jag de nu.. han hade köpt lite cider, chips och cola åt oss. vi va inne hela kvällen och hade de lite mysigt.
vi ska ta igen de nån annan dag (6)

och idag har jag inte gjrot så jätte mycket. hann ner till stallet ett tag med mamma roger och en liten skitunge som va hur söt som helst, och han heter oxå robin. komiskt va? :D  men allafall.. åkte hem, duscha osv. käka kebab eftersom jag inte hann göra de innan vi åkte till stallet. och så småning om kom robin hit.

just nu sitter vi i vardagsrummet och kollar på tv. blir nog kvar här ett tag och sen ska vi lägga oss i sängen och kolla på film. och sen sova, antar jag.


ja men som sagt, ni behöver inte läsa de över om ni inte orkar. och detta blir de första inlägget år 2010. hur jävla nice blir inte de då? ;)   lite sent ute kanske, men de får vi ta och räkna med eftersom mitt internet är helt jävla rubbat. blääää säger vi till de. men nu ska jag inte skriva så mycket mer. kommer KANSKE nått till innan vi lägger oss, beror på om jag sitter nå mer vid datan, men annars har ni ju lite att läsa här just nu. och en bild kan ni oxå få att njuta av, på min polle ;*   PUSS PÅ HONOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0