Marre tipsar!

Jag ska sätta igång med ''Marre tipsar!'' så oftan jag kan, eller jag tänkte mig mins en gång i månade, eller två gånger minst. Men vi får se hur aktiv jag blir här liksom. Men allafall får ni absolut inte glömma att rösta på mig

--> http://ahuhtala.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-de-fem-finalisterna.html#comment

så att de blir jag som vinner, right? ;)  Rösta på nu som bara den! Och så ska ni få lite kläder jag tycker är grymt snygga, och ska nog köpa.



1. Spetts''linne''
- sjutk jävla snygg!

2. Ett par leggins i form av glansleggings och så är de nått på knäna.
- Dom är dom snyggaste jag nånsin har sett asså :o 

3. Adidas klocka. 
- Själv tycker jag ju att dom är sjuper grymma och as söta! (ljusblå eller ljusrosa)

4. ''Pumps''
- Urläckra må jag säga asså!

5. Väska
- MAMMA, GE MIG! De är den snyggaste väskan jag nånsin har sett, BOKSTAVLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0