happy-day

Hej alla glada människor :)
Idag vaknade jag halv fyra brevid älskling, av att mamma väckte oss. Vi hade ju gjärna sovit lite mer men men.. Vi klev upp och kolla på lite filmer, sedan gav han sig av till Albin och jag och mamma drog till affären och handlade lite, sen duschade jag osv. Skönt?  Ja!     Men alla fall så kommer älskling hit lite senare, typ halv elva - elva vare sagt, men jag vet inte. Han och Albin kollar på paranormal activity.. Och de är fjärde eller femte gången han gör de på två dagar, han är ju cp! :o    Den är ju as läskig, eller hur!? :o Men skit samma, nu ska jag kika runt på lite kläder på internet, kommer upp bilder senare :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0