godmorgon/goddag!

Goddag alla läsare.
Just nu sitter jag i min lilasysters knä och hon vela att jag skulle blogga eftersom jag är så dålig på de nu för tiden. Men jag vaknade av att robin ringde mig 20 i 7 och skulle upp 7 för att göra morgon i stallet med Kristin, men de blev inte så. Igår va jag med Kristin och Kate, och vi gjorde inte så mycket. Jag bråkade med Robin lite.. Och så ah! Men idag kommer han hit och ska vara med mig, men just nu är han på hockey, uscha! HATA ******! Dom suger apballe :D A I K ska de vara. Dom tog ju guld i fotboll, i hockey suger dom, men de sket jag hårt i. Jag tycker inte om ett lag i hockey, eller jo.. Lite Hv71, dom är as grymma! Men slut snackat om de nu, nu ska jag dra vidare och fixa mig kanske eller nått. Hejdå

''Två färger, en tro. A I K - i mitt blod!''


Kommentarer
Postat av: ebba

jättefin blogg sötnos! :) <3

2010-01-09 @ 19:06:43
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0