godmorgon

Oj du vad jag är trött.. Jag vill fan inte till skolan idag,
men jag har ingen anledning till att vara hemma satt ah.
Vaknade 10 över sex för att mamma väckte mig och elin.
Asså seriöst.. Jag kommer fan dö idag, vi har matte och
min hjärna kommer inte funka som den ska för att jag är
så jävla trött..! Blää på de.

Men efter skolan ska jag nog vara med älskling, ba de att
han slutar en timme efter mig, woho! Så jag tror jag åker
hem och väntar på honom, pallar inte sitta i skolan och vänta.
Men nu ska jag inte skriva mer, puss!


Vi bjuder på den va? ;)


Kommentarer
Postat av: paula

du är så söt stumpan!

saknar dig supermycket, hitta på nått nåndag ? :D<3

2010-01-19 @ 11:17:57
URL: http://feliciaochpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0