DÅLIG DATADAG!

fuck vad lång tid bdb tog på sig nu då
hur jävla segt som helst. finns inte alls mycket att göra nu
ju för fan.

men allafall så saknar jag redan min lilla älskling.
jaja.. jag vet att hjan va här tidigare idag
men han är så söt mot mig att jag bara vill att han ska va
här så att jag kan äta upp honom! maha..

och en till sak..
min mamma är då lite söt hon, hon sitter och lyssnar på
en låt som man lyssna på i sommras kanske(?)
''vart ligger landet där man böjer bananerna''
hahahah och så sitter hon och sjunger med, mahahah!
så jävla söt, älskar dig mamma! <3




 
jag och min lillasyser på bilderna.
och henne älskar jag sjävklart oxå. och
de finns folk som säger att vi är lika varandra och de kvittar.. eller nä för vi är inte lika varandra men skit samma.

JAG ÄLSKAR HENNE ÄNDÅ HUR MYCKET OM HELST! ALDRIG SKA JAG SVIKA HENNE, SKA ALLTID STÅ UPP FÖR HENNE, FINNAS DÄR NÄR HON 
                  BEHÖVER MIG!

    I DOING EVERYTHING FÖR YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0