kom ihåg; 15onde tills den 28onde, påminn mig?

denna vecka börjar vi med nått jävla ''prodjekt'' (?) i skolan och man ska skriva allt man äter på en dag hela veckan, till och mig om man bara tar ett litet tuggummi och hur tönt låter inte de här då? haha men får se om hure går. sen har vi mordonjumpa (?) varje morgon när vi har karaktär och med de torsdag-fredag tror jag.


men skit samma. drog hem från skolan tidigare för att jag fick min ''fina'' mensverk som verker hur länge som helst och mina piller emot de är hos pappa och alla mina tamponger, så de va självklart att jag åkte hem till honom, men nejnej! då har han låst med båda låsen och har bara nyckeln till ett av dom, och inte fan svara han på mina sms heller, så jag drog hem till mamma för att kolla om hon hade några tamponger ifall att.
och som tur va så hade hon de!.. men dom är försmåa, eh ah så kan de ju oxå vara. men hon han ingen alvedon eller ipren så jag håller på dö här, ännu mer! min mensverk tar verkligen kol på mig.


senare kommer älskling hit och är med mig, jag tror inte det blir nån pappa vecka denna vecka för att han är så jävla störd så de finns inte, fattar han inte själv att han inte kan låsa med båda låsen när jag bara har nykel till de ena? jag menar då kommer jag inte in och då ska han fan inte ha mig där heller, fuck off!

jag har även en eller kanske fler frågor till dom som användr bindor;
1. hur tänker ni igentligen när ni använder bindor?
2. är de bara oskulda som använder bindor?
(jag har hört att folk har svårt att på in den annanrs, nämner inga namn.)
3. har du aldrig tänkt på att köpa tamponger nån gång?
4. är de inte pinsamt att gå till affäre och köpa bindor?




detta är min åsikt över de hela!..


Kommentarer
Postat av: ulrika

Det var inte bara lite jag skämdes nu när jag läste din blogg. Vafan skriver du?

Det är väl en smaksak om man vill använda bindor eller tamponger..

Lika som väljer att kanske sminka dig eller inte.



Dumme fan!

2009-09-21 @ 15:28:58
URL: http://ulrikahard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0