sjuk.. men kul!

tjabba tjena hallå liksom.
nu vet jag att jag har varit väldigt dålig på att skriva här men som sagt har jag tappat lusten. vet inte varför men jag har väl en sån period (?) jaja. jag lova att jag skulle skriva lite om krocken osv. ja, jag ska de lite senare eftersom jag vet att ni vill veta hure går till, inte sant? ;)


iallafall så är jag sjuk. jag har feber och skit ont i hela kroppen.
fråga mig inte hur jag lyckas men aja. föresten dagens planer är:

* sova/vila mig så att jag orkar till skolan imorgon.

* kanske vara med älskling.

* kolla på heroes ikväll, ETT MÅSTE!

fyfan vad jag har längtat efter det pogramet.
sen hoppas jag på att de är nått annat bra på tven idag eftersom
jag är sjuk och då orkar man inte gör aså mycket mer.
men nu säger vi hejdå från mig och så kommer de fler inlägg
under dage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0