rublikrublikrublik..!

jag har typ precis kommit hem från robin.
han skulle hem för att typm vet inte, han ska iaf på brynäs
matchen senare för er som ville veta.

iallafall så hyrde vi två filmer igår. och dom är bland dom bästa
jag någonsin har sett asså.


film1;
män som hatar kvinnor.




kanske hur jävla bra som helst. den har bra handling och de händer
lite oväntade saker osv. men tror att gubben på bilden ovanför är en
som hatar kvinnor när man bara ser födralet men så äre ju inte.
men ska inte berätta allt, eftersom de finns många som inte har sett
den än, men den får betyg; 4 av 5!



film2;
fast & furious




den nyaste av alla fyra filmerna och måste medge att de är den bästa jag
har sett, eftersom 1an och 2an (the fast and the furious & 2fast and 2furious)
är mina favorit filmer men itne 3an (tha fast and the furious - tokyo drift)
den är helt värde kass. men 1an, 2an och 4an är mina favoriter och hoppas
på en 5a. och texten sägr för sig själv. filmen får betyg; 6 av 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0