myskväll med brudarna framför idoltvn

snart far jag iväg till marreliit0 och kollar på idol med alla mina saknade brudar. fett länge sen vi alla va nu fan. och de ska bli så sönt att komma ifrån allt här hemma. vi ska ha myskväll framför tvn eftersom de är våran lilla stad's dag idag i idol. de känns rätt okej faktist. här kommer en bild jag gjorde, puss!







btw, så ''bråkade'' jag och robin som fan iaf och vet inte hur detta kommer att sluta.
men du får inte glömma att jag finns där för dig älskling.
och sluta upp med att ljuga för mig, för de är helt jävla fel att ljuga.
jag vill veta sanningen, inte alla lögner. sanningen betyder mest.
glöm fan inte bort de. jag älskar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0