hemmadag.se

jag vet att de va ett bra tag sen jag blogga lite, men har inte haft så mycket tid. förlåt!
men aja, under dom dagarna jag inte har bloggat har jag hunnit med så mycket så ojojoj asså. men ska inte tråka ut er med men lång jävla text om vad jag gjort liksom, hallå? -.-

är iaf hemma från skolan idag för att.. jag ahr en andledning men den behöver väl inte alla veta eller hur? jah! men senare kanske jag hittar på nått med josefine eller robin vi får väl se vad jag har lust med. jag sitter här och lyssnar på gammla godingar. (musik) de är trevligt när man har en liten misse som är så gosig just nu. haha
aja nu ska jag inte skriva mer i dehära inlägget. kommer väl fler under dan. puss 

en sak jag har hunnit med; blonderat håret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0