gårdagen lite kort

suverän kväll igår då. japp!
dagen börja skit segt eftersom jag är sjuk och då sover
man ju typ bara. yeah de är de tråkigaste som finns iaf!
sen vit fem tiden kom älskling hit och vi myste som vanligt.
vi gör aldrig något annat längre... :( 

sen kl tio drog han hem och jag satte mig vid datan och spelade lite röj
med jennifer och de va ju kul ett tag iaf. eller jag tror vi spelade röj ;o
jag minns inte riktigt, haha! aja iaf så typ helv helva gjorde jag ordning för
att hoppa till sängs och kolla på heroes och så smsa jag med älskling.

och vet ni vad? :)

han har blivit en helt annan person sen vi bråka och han dumpa mig.
och de är bra, för nu kommer vi mer överens och de är så jävla skönt asså.
sen hitta jag en text som passa perfekt in på oss som jag kanske laddar upp senare.
men just nu ska jag forsätta kolla runt på käder osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0