dom tre bloggarna jag följer varje dag!

1. dessie's
de är heltklart de första jag gör när jag kommer hem ifrån skolan. hennes blogg
är rent ut sagt världsbäst. jag fattar inte vart hon får allt ifrån. de som skriver om.
jag älskar verkligen hennes blogg, och så äre bara.



2. kissie's
jag läser hennes blogg för att jag inte tycker om henne ett dugg, men ändå
roligt att läsa för hon tror så jävla mycket så att hela bloggen blir rant ut sagt
bara löjlig. men vi ska inte bara kritera henne, även hon har bra sidor som man
inte lägger märke till så ofta då med ändå, dom finns där.




3. christopher rahlenfeldt
jag är an kär i hans blogg. den kanske inte är lika berömd som kissie och dessie's
men han är iaf en kille med stil och sen har vi ju alla killar som kommer med
kritik mot honom, but so what? han är en av dom snyggaste i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0