de är så här jag tycker..




Jag hissar;

* En söt pojkvän, Robin Larsson. Han är de bästa som någonsin har hänt mig! Han gör mig verkligen lycklig. Alla stunder jag delar med honm är helt underbara. Och för er som ''älskar'' singel-livet vet inte vad ni snackar om. Tro mig, mycket skönare att ha nån som man vet älskar en.

* Dom hära legginsarna. Åhmama! Hur snygg är dom inte!?!? Jag ska beställa dom nu när jag får mina pengar. Jag bara avgudar dom, och jag är helt seriös!
(Dom andra med ett kryss över blire diss på, jag menar.. Kolla på dom? Dom sder förjävliga ut!)



* Jennifer Viklund.
Jag hissar henne för att hon är min bästavån och hjälper mig genom mycket, eller rättare sagt genom ALLT. Jag vet inte vad jag skulle gör autan dig baby. Du betyder enormt mycket för mig och nu när du inte mår på topp så ställer jag upp för dig. Precis som du har gjort för mig i många år nu. Jag älskar dig!!


Jag dissar;


* Otrogenhet och svikande vänner. Hur irriterad blir man inte på folk som ljuger för att få andra osams!?!? Jag hatar alla som säger massa saker om en som man håller kär och sen fårgar om de är sant, och så äre inte de. Med de är ganska rart på ett sett, för de bevisar ju bara hur avundsjuk den personen är på en. men otroghet är de värsta som finns. Hänt mig endast EN gång. Och de är bra!  


* Rosa klackskor. Haha asså de är för mycket. Det är inte ens snygg. Vafan ska man med rosa klackskor till? Jag menar, dom passar inte till allt. De ska vara svart eller vita helt enkelt. Eller ett par som passar till allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0