dålig uppdatering.

tjabba tjena hallå.
dålig uppdatering, jag vet!
men i tisdags då jag var på myskväll som sagt så hade vi mysigt ett tag, men sen hände de en sak. iallafall alla som va där var; bellan, kate, carro, paww, helin denka och gurra, men så självklart min lilla älskling marre! eftersom de va hemma hos henne vi va och kolla på idol. och ett STORT tack till kate för att hon följde efter mig när jag grät och ett tack till denka för att han va så gullig mot mig och sen ett ännu större tack till ALLA somva där. jag älskar er otroligt mycket. vem vet vad jag hade gjort om jag inte hade varit där med er!?

aja skit samma allt är ändå löst nu osv.
i onsdags va jag med robin.. vi gjorde inte så mycket, kollade på film osv.
lika så i torsdags men då hände de en sak till..

vi krockade med moppen, och de va en äcklig unge som körde den andra.
ska skriva ett inlägg om de senare liksom. orkar inte de nu, för nu ska jag
fixa mig sen ner på stan och köpa smink med bästavän ;* (jenniferviklund.blogg.se)

(den bjuder jag på)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0