BP 1B! <3

ojdå, nu vare ett bra tag sen jag skrev här,
men de är för att jag har annat för mig än att sitta vid datan hela dagarna som inte alla andra har märker jag..
aja, dom dagarna jag har varit borta ifrån datan har jag tillbringat i skolan och med älskling. (så gott som)
och jag vill bara säga att jag trivs som fan i skolan nu, yeah! puss på de.
och btw; jag har blivit blondin igen för er som inte visste de, och jag tycker att de är typ gult ;s
men ska färga mer sen och mamma kom hem med silverschampo-balsam till mig idag, hur snällt va inte de? :D
jag älskar dig mamma.

igår fick jag tillbaka min kära mobil, och hur skönt är inte de då, vavavava?
maha, aja ska väl fixa mig och sen vara med älskling, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0