upplev dagen med ett leénde

kom hem från sjukhuset för ett bra tag sen nu.
va dit och fick ett piller, och sen behöver ju inte alla veta varför.
sen drog vi till valbo köpis och köpte massa andra piller till mig
som jag ska käka, ca (minst) 9 st om dag. OMG!
''är inte de farlig att äta för många? man kan ju bli beroeende''
de de vet jag mycket väl att man kan bli, men min läkare sa så
och då gör jag de, jag lyssar väl hellre på henne än på folks som säger
att de är farligt. men skit samma, iaf så höll jag på att spy på vägen
till köpis för att tabletten va så otroligt stark och sånt. höll även på att
svimma för att jag inte käkat nått på ett jävla bra tag, och de är inte bra.
uscha! så jag fick donken, mmmmmm! love you mamma!

klart;
duschat 
oklart; fixat mig
klart; käkat nånting
oklart; bestämt vad jag ska ha på mig ikväll
klart; kristin kommer hit och fixar sig med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0