Ni vet Marre..!

Jo förlåt för att jag inte uppdaterat nått idag men dagen såg ut så här;

Skola > hem och fixa en massa > va med jennifer > följde med henne hem och käka > hem till mig och väntade på niclas och simon > spelade gh3 och kollade på film > spela lite kort för skojsskull.

Imorgon äre skolan helt segt.. Slutar 15:20 ba yeeah! (n'
Dahen ser iaf ut såhär:
Engelska
Svenska
Lunch
Karaktär
Matte

Efter skolan ska jag va med älskling. Va inte med honom idag.
Och sen vill jag iaf berömma dessie och paow för att jag bara tycker att deras bloggar är typ hur jävla mycket bättre än kissies. Jag säger de inte för att jag tror dom ska tycka om mig mer för de, jag menar de jag skriver!
FU alla som inte tror de. But.. who care liksom.

/skrev om morgondagen utifall jag inte hinner skirva nått imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0