min helg

Förlåt för dålig uppdatering. Men har haft lite fullt upp i helgen säger vi haha.
Men jag ska ändå försöka berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Fredag;
Jag minns typ inte vad jag gjorde i fredags. Eller jo, jag och Robin hyrde film och köpte lite god saker för att ha en mysig fredagskväll. Och de lyckades vi bra med. Denna dag får en STAR!

Lördag;
Vaknade upp brevid Robin. Vi gick ner och gjorde inte så mycket. Han drog efter ett tag för att hinna käka och sånt innan matchen. Sen hoppa jag in i duschen osv. Pappa kom hem och frågade om jag skulle med till farmor och farfar och käka. Och självklart att jag skulle! Så vi drog dit och käkade, och efter vi hade käkat klart spelade jag och farmor fyra i rad. Haha min farmor är å gullig när hon är trött så de finns inte (a) Iallafall så drog jag ut och mötte Josefine sen och va med henne ett tag. De va skit kul. Saknat henne nå grymt jävla mycket att jag inte vet vad fyfan! Älskling, vi får ses oftare! Men runt halv tio åkte vi hem till mig och så kom Robin efter ett tag. En glad Robin. Brynäs vann ju igår igen med 4-0, GRATTIS DÅ! (Inte för att jag gillar brynäs menmen..) Runt tolv drog Josefine hem och jag och Robin tog med oss Twilight upp och kolla på den, IGEN!  Så sjukt jävla bra låt asså! Men iaf, somnade runt helv två - två.

Söndag;
Vaknade upp brevid Robin idag igen och typ gick ner ett tag, och sen tillbaka upp för att väcka honom. Men då hade han redan klätt på sig osv. Vi gick ner, han rökte och jag satte mig vid datan för att kolla en sak lite snabbt. Sen gick han upp igen.. :o   Iallafall så gick jag oxå upp, när jag var klar vid datan och kolla på tv med honom. Sen drog pappa och vi gick ner för att kolla på tv, men han höll på att tjaddra. Så jag gick in i köket och han etfer mig, så spelade vi lite kort. Haha.. Sen drog han hem och jag har inte gjort nånting idag, bara tagit de lugnt. Och de va skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0