litet snabbt inlägg.

jag vaknade typ runt ett idag för jag behövde verkligen sova ut har inte sovit ut på.. aa jag vetinte vad! allafall så är robin på väg hit och vet inte vad vi ska göra men allafall. och arda håller på att skicka as sköna låtar till mig. mmmmm love it!
men allafall.. eeh, jag har inte hunnit med ås mycket idag.
bara duschat och taigt mig nått och ätit. men sen vare så här att.. jag skickade ett mail till g.u.m igår. men har inte fått nått svar än. shit! jag får panik, och jag skojar inte! de här är inte bra.. de känns inte bra allafall..! skitsamma!


jag ska allafall få en ny design inom en kort framtid tror jag. har tröttnat på den hära grymma som bästavän gjorde. haha! men jaja, och jag menar inte bara designen jag menar även headern, så sjukt trött på den oxå. hahah, så den håller hanna på med nu, tack älskling! jag saknar dig! men jaja, nu måste jag kila, eftersom robin är på väg hit och får inte sitta vid datan när jag är med honm. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0