jenniferviklund (L)(L)

http://jenniferviklund.blogg.se/

Hahahahhahahahahahah!!
jag tror jag dör!

hon ba; kolla mitt senaste inlägg på bloggen!
jag ba; aa okej liksom

så läste jag de, jag ba; hahahahahahahahahahaha men sött!
så skrev jag till henne; hahahahah du är så klockren på nått sätt!
hon ba; hahahah JAG VET
jag ba; hahahaha
hon ba; på vilket sätt?
jag ba; oftast på alla, men nu vare på nått konstigt sätt x)
hon ba; hhahahaahahah

och efter ett tag skriver hon igen ba; kolla bloggen igen
jag ba; ja varför inte liksom
hahahahahahahahahahahahahaahah

så har hon laggt upp ett inlägg om att hon är klockren
säkert enbart för att jag tycker de, maha! älsklings gumman!

du är min, jag älskar dig bvvv!



bilden är fårn skolavslutningen i 9;an!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Du e sötast :D

2009-10-28 @ 23:09:07
Postat av: Jonas

av alla :D

2009-10-28 @ 23:09:32
Postat av: elinpersson (a'

ni ehr söta :D

2009-10-29 @ 00:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0