härlig kväll/natt!

hej igen!
jag vet jag suger på att blogga som sagt. men jag försöker iaf så gott jag kan och de är väl de som räknas, right? allafall så ska jag snart hoppa in i duschen sen kolla på twilight! fett länge sen jag såg den nu.. jaja igår kväll/natt hada jag hur jävla roligt som helst med jennifer viklund och robin larsson. lina drog ju..
men medans hon va med oss hade vi ju roligt iaf! jag och jennifer gick ut och mötte robin typ halvtre - tre på natten för vi hade så tråkigt asså. och så va han den enda vaken för de första och för de andra har jag saknat honom så hära jätte mycket ja!

''brrr.. är den varm? var är en brrr..? jag har aldrig hört talas om en sån, men om de är varm vill jag ha en sån''
hahahahaahahahahahahahahahahah, robin du är så jävla söt!


- vem smsar du med?

- knulla dig

- men sluta nu robin..

- men min kompis heter knulla dig

- nej de gör den väl inte alls de ;o

- nej du har rätt.. hon heter fuck you!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..! ;)
här kommer en och annan liten bild; njut!


en liten jennifer



en liten marielouise


en liten robin också


BFF!

jag bara älskar bilden!


slutar med denna bild. en känslosam bild!


Kommentarer
Postat av: jennifer

BUSE!

2009-10-18 @ 22:31:13
URL: http://jenniferviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0