21 oktober 2009




* jennifer viklund geerhol -

för att hon är den bästa som någonsin har hänt mig. min bästa vän föralltid!


* vinterkläder -
bara för att jag diggar vinterkläder såhär jätte mycket. så jävla skönt att ha de på sig.

* pengar -
vem hissar inte pengar liksom? hallå! hahah, ingen skulle överleva utan pengar. så sant som de är sagt.

* att jag ska åka till thailand -
wow, jag längtar som in i helvetet asså! åker den 14november och kommer hem den 29onde! fyfan, vad brun jag ska bli asså. maha! sug på den ni!




* kyla/snö -
usch! jag vill inte ha de. eller på ett sätt är snön väldigt fin. men jag tycker ändå inte om den. uscha! och de är bara kallt och allt.

* mens -
men gud? asså de är nog de jobbigaste vi tjejer har, eller håller ni inte med? helt seriöst! de är bara äckligt ju! :(

.......tet -
jag dissar en sak som inte alla vet, bara vissa. och ni som inte vet kanske inte får veta heller. men till er som vet, ni vet varför jag dissar de..!

till sist:
* att 'han' åker imorgon -
'han' åker imorgon och han hinner inte ens träffa mig innan eller nått. óch jag kommer få gå igenom allting själv utan honom. fuck.. jag som vela ha honom vid min sida just då, men nejnej! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0