ännu en dag närmre

'' jag skulle hellre dö än att hålla mig ifrån dig! ''

hallå!
dålig uppdatering.
och nu blire bara lite kort om min dag.
skola > hem > datan och tven /vila! > affären med pappa
> till farmor och farfar > hem till datan och tven igen

ska väl snart sätta på en film tror jag väl
och de är ju hur nice som helst asså!
och jag vet, jag ahr tappat min lust om att blogga,
men de är för att jag inte har nån fin blogg..!

''jag undrar om du,
hade kraft att de dig av
eller mod att stanna kvar
våga bygga på nått nytt
jag undrar om du
har kunnat ge och kunnat ta
kunnat öppna dig som jag
vågat vara här och nu
för allt jag kräver är ett svar..''

dagens låt:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0