allt som sker, styr man med egna val

hej alla läsare.
nu är jag tillbaka..!
de var väl trelivgt eller vad säger ni? ;)


iallafall så va jag med bästavän igår och sen va vi med hennes boy och en till kille. Vi va ute och gick runt i regnet..! De va typ sådär jätte kallt och så, men ändå mysigt eftersom de väckte minnen innom mig då och sånt. Men de som va mest synd va ju att jag va bakis och hur konstig som helst. Sorry! Men iallafall drog in typ runt 22:00 för jag va helt jävla död fan. Bästavän's boy hängde med mig hem för de är ju peddofiler här ute i bomhus.. Jag menar KUUL.. Not! Men iallafall så satte jag mig i soffan ett tag, tog med mig 'Twilight' upp och kolla på den sen sov jag. Vaknade runt åtta idag för pappa ringde och väckte mig och jag har välrens magverk. Har haft de ett tag nu, vet inte hur länge men skit samma! Blev ingen skola idag men imorgon blire nog de. Och imorgon kanske jag ska iväg och göra naglar, trevligt va? Aja, måste kila. Kommer nog lite inlägg under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0