7 oktober 2009

Du där, hey!
Slutade 14:20 idag typ de va nice, sluta 1timme tidigar. Yey!
vi va i sandviken och kollade på massa ''trktorer'' dom hete inte så men jaja. Senare ska jag bara duscha och ta de lugnt, kolla på tv eller nått. Jag ska berätta min dag i lite mer detaljer för er som vill veta.



Dagen började med att jag klev upp 06:20 för att jag skulle duscha, men jag somnade om så jag hann inte duscha. Fandå! Jag vaknade igen runt 07:00 och då börja jag sminka mig och platta håret ohgrejer. Kollade på 'Vakna med the voice' och arga snickaren va med i dagens pogram. Sen tog jag och jennifer bussen till skolan kl 08:58 eftersom vi börjar 08:30. Hade först svenska och sen engelska. På svenska fick vi leka en lek på slutet, och mitt lag... FÖRLORA! Hahahaah. Sen fick vi reda på att vi skulle till sandviken och kollar på en massa ''traktorer'' och så. Så driekt efter engelskan drog vi till turken och köpte godis, eller Matilda köpte. Sen gick vi på p7 och hoppa in i bilarna. Sen bar de av mot sandviken osv. Kom tillbaka till skolan 14:20 och då slutade vi. Och vet ni? Hahahahahahaha! Matilda är helt otrolig lyssna här;




Marie-Louise Persson -  Om killen själv får välja!

(wiskat om katten själv får välja? är de ju igentligen)



* Imorgon blire göra naglar. Men nu ska jag kila vidare in i duschen, pussdå!

SAKNAR ER FLICKOR! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0