trött..

hej alla blogg läsare.
idag vaknade jag 07.40 och gick ner, klädde på mig osv.
tog bussen kvart över åtta till skolan, skrev loggboke och sen
gick vi och tog en spruta, hade två timmars lunchrast, så vi
drog till jennifer's mammas jobb en snabbis och sen så va jag
tvungen att åka hem, eftersom allt har hänt mig nu, jag svär!
så jävla pinsamt! men som tur vare syntes de inte så jätte bra!
phhhhhu! säger jag bara, hahah.

men kl va halv tolv typ när jag kom hem, satte mig vid datan
sen la mig i soffan och vilade, och har SKIT ONT i armen!!!!
jälva sprut fitta!!!!!!!! allafall vaknade nyss, råkade somna till
lite, höhö (a' och senare kommer robin och är med mig,
kul va?! jajamensan! men nu vare slut på detta inlägg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0