patetiskt asså!

nej shit! hur fuck pallar dessie!?
nej förlåt, jag känner henne inte men asså helt seriöst. kissie har fuck inte tjocka lår, palla göra om bilder på andra för att dom har stora byxor och att de ser ut som om dom har fetare lår då! de märks verkligen att ungen är 15bast bara. hon har mycket kvar att lära sig tycker jag, och JAG VET att jag inte är ensam om de, hahah. men jag tycker hon sjönk jävligt lågt när hon gjorde om bilden på kissie för att hon ska se fetare ut än vad hon är. eller vad hennes lår är rättare sagt. helt jävla värdelöst asså.. dom som läser hennes blogg läser oftast kissies oxå, de skulle nog vara tvärtom, att dom som läser kissies kanske inte läser dessies, men skit samma! så jävla patetisk av ungen så de finns inte!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jah håller helt me dej fan

2009-11-03 @ 22:55:25
Postat av: Anonym

OJ!

jag måste nog gå in och kolla på deras bloggar nu!

bråkar dom!? :D

2009-11-03 @ 23:01:24
Postat av: gissa? :D

man ser ju att de e photoshopat -.-

2009-11-04 @ 19:18:51
Postat av: Anonym

att du och dom orkar! hahahahah

2009-11-05 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0