p, t, j & m - time!

ja, nu va de ett tag sen jag blogg lite,
men jag var ju hem till farmor och farfar och fikade
eftersom de va farsdag. och så fick vi även mat där och de va gott
men ändå inte.. hehe! vi åt iaf max.. men sen gick jag och mötte
jennifer thobias och petter vid tempo liksom och vi hade kul, skit kul
må jag verkligen säga. hahah! sen tog vi bussen ner på stan och
bytte, åkte upp hit till södra bomhus och gick in till mig hos pappa.
vi satt och spela kort typ, hahaha! och jag fick en ring av thobias.
sött va? ;)     och nu ska ni få någa söta rader om honom!

thobias;
du är en av dom bästa som hänt mig, du har ALLTID stöttat mig
genom mina problem. de spelar ingen roll vad de handlar om, du
finns ALLTID där, och de är de som gör så att jag älskar dig så
jävla mycket som jag gör. utan dig skulle jag inte må som jag mår
idag, jag är jävligt tacksam för allt du gjort mot mig och jag gör
precis de du gjort mot mig, mot dig. ALLTID äre du och jag!
dig kan man verkliken kalla för Ä-K-T-A vän!


Kommentarer
Postat av: kwww

Vem älskar inte whigggaaah ! :D

2009-11-09 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0