omg!

idag åkte jag till sjukhuset kl kvart över åtta och fick åka hem
typ runt tre (?). åh shit! jag sov typ tre timmar iaf, skönt som fan!
fick 11st piller, och nu måste jag fortsätta knarka mina piller.
och imorgon får jag ett till piller att svälja, ja men KUUUUUUUUUUUUUUL!
iaf, när jag kom hem så gick jag och la mig, för jag hade
fortfarande så jävla ont i magen att jag knappt kunna sitta upp,
jag låg med en kokhet vetekudde över äggstockarna typ och skulle kunnat
börja grina, helt seriöst asså! shit.. jag rekomenderar en sak..
men om ni vill vet vad, så får ni fråga. allting ska inte vara så allmänt
här tycker jag. ;)

men iaf, sitter hos pappa nu, ska försöka få i mig nån mat utan
att den kommer upp igen, jag svär.. de är så jävla jobbigt att
de finns inte! och ja, hehe! men nu orkar jag inte skriva mer. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade hänt m äggstockarna?<33

2009-11-04 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0