min lärare..

.. säger & ber mig gå till en *******, & ja..
hon har till & med ''beställt'' tid till mig, nångång efter v48
ska jag tydligen dit. (efter jag kommit hem från thailand med andra ord.)
okej, jag förstår dom precis, varför hon/han tycker att jag
ska till en *******.. men ändå, de är väl upp till mig
om jag vill eller inte eller hur?    men jag vet dock varför oxå..
& jag uppskattar allt dom gör åt mig, de gör jag verkligen.
men just nu så vet jag inte, asså.. dom har till & med snackat
med varandra om de innan dom snackat med mig osv? 
& att dom ska hänga med mig till ********..
nej men nu ska jag inte klaga, de här blir superbra!
kanske kommer igång & ikapp med skolan då, de är allt jag vill!

en bild på mig;


- de går bara att älska, de går inte att hata mig.
jag vet det, för jag är jag & ingen jävla ''
bitch'' som låssas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

******* = kurator

2009-11-22 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0