kristin och marre här..!

ja, nu är vi tillbaka!
vi har varit på stan, ehm sen i hille och vandrade lite,
SKIT ROLIGT må jag säga! fyfan.. hahahaha!

kom hem för ett tag sen, eller aa 20min kasske och vi
är lite trötta. vi ska kolla på twilight, hahahahhahh
jag vet.. jag gör de jämt! hahah.. men sån är jag liksom
acceptera eller ta ditt pick&pack och dra åt helvetet.

kristin; kan vi inte kolla på twiligt, har du den här? :D
jag; ja men den är uppe.. -.-
kristin; men kan vi inte kolla på den här ner på den
stora duken, snälla!?
jag; men de blir så tröttsamt..
kristin; nej men vi kolla på den dära bilar filmen där förr
ju, snälla?!
jag; vilken? ;s
kristin; men den där när dom kommer till en mack?
jag; eh... är den tecknad?
kristin; JA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
jag; hahahah, asså.. de va ingen mack, de va kylaköping..
en stad.. haha!
kristin; hahhahaahhahahhaahhahahhaa!!
jag; men tecknat är inte samma sak som den..
kristin; men vi har faktist kollat på en riktig film där oxå :D:D
jag; så du menar att en tecknad film bara är på låssas? -.-
kristin; ja men de är ju de.. eller?
jag; men hahhaha, den är lika VERKLIG som en oteckad..
kristin; tihihi hahahahahahahahahahaahahahahah!!


VIIIIIIIIIIIII DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR LIKSOM!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0