kommer jorden verkligen gå under 2012? vad tror ni?

''När myafolket började sin räkning var den dag då solen stod i "zenit" och det var då allting började enligt deras tro, jorden och livet har sin utgångspunkt från denna dag. Nästa gång solen står i "zenit" (innebär att planeterna står i rad) är just 21 december 2012 vilket innebär att vi får en "NY TID" igen. Inte att jorden går under. Utan att räkningen bara börjar om och vi får en ny "tidsepok". Detta är vad JAG vill tro på. Sedan vet jag inte vetenskapligt om planeterna verkligen kommer stå "på rad" denna dag. Ska läsa vidare lite, för intressant är det. Det är intressant varför så många tror att jorden kommer gå under just denna dag. Och hur de använder sig av myafolkets teorier''

detta är oxå nånting jag tror precis som http://michmosh.blogg.se har skrivit. seriöst, allt hon skrev fick mig att tänka om och sånt. jag tror inte på att jorden går under just 2012! men nån gång kommer den nog gå under, de märkder vi då. om vi inte är döda då, vi som lever nu asså.       men denna tro var nått som växte i mig när jag läste hennes inlägg asså. och de är ju skit bra menar jag! hoppas fler kanske får en annan syn på de hela och inte går runt och är rädd att den ska gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0