imorgon <3<3<3<3

hej alla blogg läsare.
idag va jag hemma från skolan för att jag lär packa osv
eftersom jag åker till thailand imorgon. haha, suck on that bitch!
men senare kommer älskling och han sover här inatt.
sista natten på ett bra tag, eh hehe.. jag kommer hem den
28onde igen, nice va? visst är ni avis då? ;)

jag vaknade runt halv elva - elva och hoppade in i duschen
och kollade på film. nu ska jag klä på mig och sen vänta
på älskling bara, japp! så ser min dag ut.. eller jag vet inte
vad jag och robin ska göra, kanske träffa folk nu idag, ;D

btw; ska vi inte bo på nått hotel. vi har ''hyrt'' eget hus.
4rum och kök tror jag de va, men är inte säker. och vi ska bo
där, (som på bilden)     och hur jävla nice kommer inte dom hära
två veckorna bli då? ;)      kommer sakna alla mycket, men mest
ÄLSKLING <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0