i'm back

som ni kanske ser har jag inte kunnat kommit åt
nån dator under dom 2 veckor jag var i thailand.
och de va ju synd, tycker då jag.. eftersom nu har jag ju
tappat alla mina läsare osv. kul liv, men skit samma.
jag har haft de ganska bra, bortsett från att jag hatar
min släkt till 1000! så jävla dryga, kollar man först på en
så tixar den sönder, kollar man på en annan så är den vindögd,
kollar man på yttligre en annan ser den ut som en valross(?)
och sen en till, tix. asså shit! jävla problem familj!

och dom är skit elaka hela bunten asså seriöst :s
dom bad mig dra idag när vi landar i arlanda för att jag var
på dåligt humör, och då börja jag gråta för att jag blev så jävla
arg.. blääääää! uscha!
men nu kommer lite bilder som slut. pusss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0