hemmadag, fler blire..

du gråter

jag vänder ryggen till

går sagta där ifrån med ett leénde på läpparna.



hej alla kära bloggläsare.
(hemma från skolan, och de blir jag ett par dagar till)
idag har jag varit med robin, och vi gjorde inte så mycket.
kolla på tv osv. han drog hem typ nyss för ett tag sen och
jag ska snart lägga mig och kolla på twilight, JA!
och NEJ! jag och robin är inte tsm igen för er som undrar.
och de kommer vi nog inte bli, vet inte om jag känner så mkt
känslor för honom riktigt längre, men kanske finns några kvar.
allafall så ja, jag tycker iaf ni bör lyssna på låten

selena gomez - magic

fyfan vilken bra låt asså, jag dör! omg! hahahahahah
nu lät jag som en liten fjortis, men men.
jaja, jag mår iaf hur bra som helst, typ! bortsett från magen.
och nu äre dags att banta igen iaf har jag kommit fram till.
btw; när jag kommer hem fårn thailand blir jag blondin igen.
sug på den du bitch!


sommaren - 08


hösten - 09


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska vara blond tycker jag. Blondiner har kulare och du var finare i blont hår

2009-11-03 @ 23:11:59
Postat av: marres hetnos ;)

hetnosen i blont hår ! :D <3

2009-11-04 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0