gomorrron alla morgonmänniskor

hej alla blogg läsare. jag är sjuk trött idag känner jag.
men skönt att vi bara har tv´å lektioner idag då, osv.
10:10 - 13:30 (?) tror jag min dag ser ut idag iaf, om
inte så aa. haha, men jag funderar på att dra till stan
och köpa lite kläder som jag LÄNGE velat ha, eller ett
par leggins iaf, men vi får väl se hure blir. jag kanske
måste spara pengarna till thailand, woho menar jag..
hmmmmm not! jag vill inte, eller jo men jag vill ha
pengar av pappa till de! men ska snacka med honom
idag och sånt, kanske löser sig ändå. vem vet? ;)

men jag ska fixa mig nu, och sen dra till skolan,
vi hörs senare under dagen, jag kan ju även mobilblogga
nu satt, höh. de är ju skit nice! ;D

Kommentarer
Postat av: moa

hei:) allt bra?

2009-11-10 @ 09:08:50
URL: http://moasss. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0