gomorgon!

hej hopp alla bloggläsare.
ja, i'm back in the town! synd för er, för nu äre bloggnings
dags igen. de va skit länge sen jag blogga men jag kommer
tillbaka nu, jag lovar! haha.

men iaf, jag vaknade kvarti i fem idag och kunna inte somna om
låg kvar i sängen till halv sex och myste med katten, hoppa in i
duschen och sen började jag fixa mig. är inte helt klar än men ja!

börjar halv tio idag.. kul att jag vakna skit tidigt just idag då, eller inte.
men jag tar bussen till jennifer när hon vaknar tror jag, annars
kommer jag dö av uttråkighet (?)
och de vill vi ju inte, höhö. skit samma. efter skolan ska jag och jennifer
till stan, jag ska kolla på en väska och ett par skor, kanske en piercing
eller två, en till tungan och en till läppen, men vi får se hure blir med de.
aja, ska fixa mig helt lart nu, sen vänta på att jennifer ska vakna. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0