följ trenden: - LYSSNA PÅ MARRE!

.. till dig som inte hänger med i trenden.
LYSSNA PÅ MIG!

ställ frågor om vad som helst som du vill veta, och du får svar på det.
jag lovar. spelar ingen roll vad de handlar om, jag svarar med
enkla svar till dig som vill förstå.

 

* ''knä''-sockor
:- dom är hur sköna som helst nu till vintern. ett råd;
köp ett par!


* jonas persson
:- han är dagens hiss-person för att han är söt ;)



* thailand
:- jamen, vem vill inte åka utomlands nu när de blir kallt och snö här
i kalla sverige?! nej precis ingen skulle tacka nej till två veckor i thailand.
(jag åker om 9dagar och är borta i 2VECKOR! jag vet, ni kommer sakna mig!)


* varma sköna tofflor.
:- och dom ska helst vara rosa&vita, fårga inte varför men jag tycker
de ser mysigast ut, och de är jag inte ens om. de vet jag!


* pengar
:- jag menar, vem fan hissar inte pengar!?


* alkohol
:- asså de hjälper en så jävla mycket genom livet med typ allting
jag menar, haru nått du vill glömma äre bara supa dig full och
så är de klart sen. inget mer med de.




* kyla
:- INGEN tycker om att vaara ute när de är kallt, right?!
uscha, vi dissar klya till 1000!


* idomin fjortisar
:- men ja! jag vet att jag dissar dom varje gång i min hiss och diss lista
och jag tänker inte sluta med de, för dom är så fula och irriterande så
det inte finns asså. shit!


* gavlefesten.se
:- helt seriöst, vad har hänt med lilla gävle!?
förr; kommenter på kommenter! gästboksinlägg på gästboksinlägg!
nu; ...
oj oj oj! skärpning! om dom ska kunna behålla sidan så lär ni vara
med aktiva. jag har slutat med att vara inne där nu.


* sprutor
:- ja som alla kanske vet så har jag världens sprutskräck.
och imorgon ska jag ta den dära svinskit-sprutan. jamen..
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL! tack och hej för den!


* medecinsk abort
:- okej, man gör hellre de än att skrapa kanske.. men de sliter
så jävla mycket på kroppen se de finns inte.. igentligen är jag emot
abort helt. men mest medecinsk från och med nu. man lider.
jag svär, de gör så jävla ont i äggstockarna/livmodern osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0