bp 1b! <3

goddag alla bloggare och bloggläsare.
jag vakna runt 20 i 8 idag och de va chill, eller..
tog bussen fem över iaf, så jag hann med de jag skulle hinna liksom
jag är inte fjortis som ska sminka sig för att gå till skolan
jag kör på gårdagens sminkning, höhö. de är inte nice men
jag hade liksom inte tid, har oftast inte de satt, och jag menar..
går ju bara bygg och då behover vi inte sminka oss för
att vara snygga liksom;   BYGGARE ÄR SNYGGARE!

men ska ta 5 över 3 bussen till stan men jennifer, hon ska klippa
sig, och sen ska jag hem, kanske plugga lite. har en massa jobb
att ta igen och får ännu mer nu när jag åker till thailand.
men jag kommer säkert blogga lite från mobilen osv när jag är
borta, så ni kommer inte sakna bloggen lika mycket. men aa..
uppdatera minder, de kommer jag naturligtvis göra, de vet jag
redan nu satt.  men ska inte skriva så mycket mer för att tråka
ut er. men de är 3 dagar kvar tills jag åker. hur känns de för er
då? hahahahahha. nejdå, men pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0