4 november 2009

hemma från skolan idag igen för att jag har as ont fortfarande
men måste pallra mig dit imorgon för jag har utvecklingsamtal (?)
och de ska ju bli roligt att höra hur mycket fårnvaro jag har..
hmmmm not! men jaja, vi får ta de som de kommer. pappa vet inte
mycket om min frånvaro och därför blire mamma som hänger med
mig för hon skulle inte bli arg på mig ändå satt (a'

men iaf, ska jag till mamma en snabbis idag och få ihop lite kläder.
åker till thailand om 10 dagar. yeeeah! suckers!
men får inte packa förmycket, för då kanske jag inte får hem allt jag
köper you know! hahah, de är liksom superbilligt där borta.
BTW; kommer sakna alla när och kära såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0