tvungen att skriva av mig!

du är ful ful ful ful..
de borde vara olagligt att se ut som dig, jag menar..
du ser inte ens mänsklig ut, och jag hatar dig så jävla mycket!
jag har bara låssas vara din vän, och ja.. de är så jävla fittigt de kan bli. men helt seriöst har du aldrgi varit en person som jag skulle kunna umgås med. jag tål dig inte ett dugg. du är patetisk och ful.
och din dröm, hahahaha. försök du bara, men du kommer aldrig att lyckas trycka ner mig lilla gumman ;)

från person till person.
du skulle aldrig lyckas. ''dina kontakter'' - dom skiter jag hårt i! jag skiter i om du har många kontakter eller inte, jag har kontakter jag med, men jag skulle aldrig skicka dom på dig. för då skulle jag helt seriöst tycka synd om dig. de ska du ha klrat för dig.

och sen kan du börja med att **** ***** ****!
du ser ut som en råtta, nej en utomjording. helt seriöst ;s
och ni ska inte ta åt er, för detta handlar om en person som inte bor i gävle.
jävla säger bara; FYFAN VILKEN TUR ATT DU INTE BOR I GÄVLE DIN SNEKNULLADE ****!
herrrrrrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0