stallet om ett tag!

yes! (detta blir mitt sista inlägg innan stalllet, tror jag.)
idag blire av att träffa Thurbogrant! (Thubbe)
shit vad jag har saknat dig in góa häst! ;*
massa kärlek till dig maha! så jävla söt,
speciellt nu när han har fått vinterpäls, han ser ut som en björn!
mamma kommer och hämtar mig runt, hmmm.. när hon kommer hem. sen åker vi hem till henne så att jag får byta om eftersom idag blire rida rida rida. de ska bli as grymt. fett länge sen jag gjorde de nu. längtar som fan ska ni veta. allafall så är han skit pigg, eftersom mamma inte kan rida för ryggen.. och jag har bara skitit i honom.. gud vad hemsk jag är! fy på mig.. och detta kommer bli en utmaning idag då, eftersom han varken är skolad eller nånting, och jag ska försöka lära honom hoppa idag tror jag, vi får se hur de blir med de.

(bild på pärlan kommer efter stallet. pussdå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0